+31 71 5310605 CONTACT

Winkelwagen0Item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product is toegevoegd aan je mandje

FAQ's

Meest Gestelde Vragen Basketball Totaal

Ik zoek nieuwe tenues voor mijn team, vereniging, toernooi of club. Welke mogelijkheden zijn daarvoor?

Uiteraard kan dat bij Basketball Totaal. Je hebt diverse keuzes voor tenues. Van een standaard tenue van diverse merken of een volledig uniek samengesteld tenue van Slamdunkz of Peak. Bel of mail Basketball Totaal voor de mogelijkheden en prijzen via 071-53010605 of mail naar info@basketballtotaal.nl

Kunnen jullie mij helpen met een ontwerp/design voor een tenue of logo?

Bij Basketball Totaal weten wij dat jezelf onderscheiden als team of verenging heel belangrijk kan zijn. Maar hoe onderscheid je je dan? Welk design is er mogelijk? Ons team van designers kunnen je diverse mogelijkheden aanbieden, zodat je zelf een keuze kan maken. Er kunnen echter wel kosten gerekend worden als een design niet tot een samenwerking zal leiden.

 

Ik ben nieuw bij Basketball Totaal en ik heb nog geen inlogcode. Kan ik toch online bestellen?
Natuurlijk. Om te bestellen heeft u geen inlogcode of geregistreerde account nodig. Voeg de artikelen gewoon toe aan uw winkelmandje, ga naar betalen en vul het formulier in. Het voordeel van registreren is dat u maar éénmalig uw  gegevens hoeft op te geven bij toekomstige bestellingen.

 

Waar kan ik informatie krijgen over de status van mijn bestelling?
Uiteraard houden wij  per email op de hoogte, maar als u bent ingelogd kunt u de status terug vinden bij Mijn dashboard. Na het versturen van de bestelling krijg je automatisch een track en trace nummer van PostNL. Hierin kun je direct zien wanneer de levering plaats zal vinden. Heb je toch vragen over de bestelling, bel ons gerust, want service is onze zaak!

 

Welke garantievoorwaarden heeft Basketball Totaal?
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, wordt deze door Basketball Totaal omgeruild voor een zelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 7 werkdagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant.

 

Fabrieksgarantie
Basketball Totaal geeft garantie op alle producten. Wij willen dat een product naar tevredenheid is voor de klant. U krijgt bij ons 100 dagen garantie op elke aankoop en maar liefst 180 dagen op schoenen. Wij moeten het product wel kunnen beoordelen en in sommige gevallen ook opsturen naar de leverancier. De klant dient er voor te zorgen dat wij het defecte product in ons bezit heeft. Om te beoordelen of iets wel of niet onder de garantie valt, kunnen foto’s vaak volstaan. U moet wel de factuur toevoegen om de termijn te kunnen bepalen. Indien u geen factuur meer heeft, kunt u geen beroep doen op de garantie.

 

Hebben jullie alle producten op voorraad?
Basketball Totaal beschikt over een zeer grote voorraad en veel producten kunnen wij dezelfde dag al versturen naar de klant. Wedstrijdkleding is over het algemeen niet op voorraad. Hiervoor zijn teveel variaties in kleuren en maten. Wanneer u product toevoegt aan uw winkelwagen, ziet u direct of een product op voorraad is of niet. Indien u twijfelt of een product direct leverbaar is, kunt u uiteraard gewoon onze klantenservice bellen 071-5310605.

 

Kan ik de producten in de winkel zien en passen?
Ja dat kan. Dat is uiteraard geen enkel probleem. U bent elke dag welkom bij Basketball Totaal op onze openingstijden. U kunt dan vrijblijvend alles passen en uitproberen.

Naar welk adres moet ik een artikel dat ik wil retourneren sturen?
In Nederland: Citrusweg 6, 2321 KD  Leiden.
Download hier uw retourfomulier!

Hoe lang is mijn bedenktijd om een bestelling te kunnen retourneren?

Klanten van Basketball Totaal hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 35 dagen een artikel te ruilen of te retourneren. De consument draagt de kosten van terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele onbeschadigde verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Ook schoenen dienen in de originele onbeschadigde doos verpakt te zijn. Bij beschadigde doos of verpakking kan de retourzending geweigerd worden of wordt er een bedrag van €25,- in rekening gebracht.

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt Basketball Totaal bereiken op diverse manieren:

  1. Telefonisch via onze klantenservice 071-5310605
  2. Via de mail info@basketballtotaal.nl
  3. Via ons contactformulier via de website
  4. Via ons Facebook kanaal www.facebook.com/basketballtotaal
  5. Via onze chatbutton op de website

Wat zijn de openingstijden en locatie van jullie winkel?
Leiden (Citrusweg 6)

Website: www.bbtshop.nl

 

Openingstijden 2016  Elke dag OPEN!

Maandag: 10 uur - 17 uur

Dinsdag: 10 uur - 17 uur

Woensdag: 10 uur – 20 uur!

Donderdag: 10 uur - 17 uur

Vrijdag: 10 uur - 17 uur

Zaterdag: 10 uur - 17 uur

Zondag: Gesloten

Mocht je vragen hebben, dan horen wij het graag van je. Kortom bel gerust, want als wij er zijn dan helpen wij u uiteraard graag!

Wat is jullie bankrekeningnummer:

NL77 RABO 0106.4576.24